Termeni si conditii

Autentificare

Ai uitat parola?

De ce sa ma inregistrez?

Inregistreaza-te pentru a profita de o multime de beneficii!

  • Cont de utilizator comun pentru toate magazinele noastre online
  • Datele personala completate automat in comanda
  • Urmareste statusul comenzii tale
  • Posibilitatea utilizarii voucherelor de reducere
Inregistrare
Cosul este gol.

TERMENI SI CONDITII
PENTRU CONTRACTE DE CUMPARARE SI PARTENERIATE VIITOARE

ale societatii Topforsport s.r.o., Bešůvka 810/19, Brno – Žebětín, 641 00, CUI: 29213291, CIF: CZ29213291,

inregistrata in registrul comertului de pe langa Tribunalul Regional din Brno, Sectiunea C, Nr. 66187.

Eliberat in conformitate cu sectiunea 1751 si urmatoarele din Legea nr.89/2012 Cod Civil (in continuare doar CC)

Vanzator

Societatea comerciala Topforsport s.r.o., Bešůvka 810/19, Brno – Žebětín, 641 00, CUI: 29213291, CIF: CZ29213291. Inregistrare: Tr. Regional Brno, Sectiunea C, Nr. 66187, data inregistrarii: 16.04.2010. Suntem platitori de TVA. Telefon mobil: +420 774 750 025 Magazin online: Top4Football.ro

E-mail: info@top4football.ro

Coordonatele bancare:

  • Plati in CZK: 4200413537/6800 (Sberbank), IBAN:CZ0568000000004200413537, SWIFT: VB0ECZ2X
  • Plati in EURO: 4014083300/7500 (ČSOB), IBAN: SK94 7500 0000 0040 1408 3394, SWIFT: CEKOSKBX
  • Plati in HUF: 1200397000/6800 (Sberbank), IBAN: CZ51 6800 0000 0012 0039 7000
  • Plati in RON: 1200397019/6800 (Sberbank), IBAN: CZ23 6800 0000 0012 0039 7019

Sediile firmei: Programele de functionare si adresele sediilor firmei sunt specificate in sectiunea “Contracte” de pe website. Adresele furnizorilor de servicii: Vom furniza adresele de sedii ale producatorilor la cerere.

1. Dispozitii generale

Acesti Termeni si Conditii, in conformitate cu prevederile art. 1751, alin. 1, Legea nr. 89/2012 Cod Civil, (in continuare doar “Cod Civil”), reglementeaza drepturile si obligatiile reciproce ale partilor determinate de contractul de vanzare-cumparare (in continuare doar “Contract de Vanzare-Cumparare”) incheiat intre vanzator si alta persoana fizica (in continuare doar “cumparator”), prin intermediul unui magazin online al Vanzatorului. Acesti Termeni si Conditii nu se aplica in cazurile in care persoana care intentioneaza sa cumpere produsele de la vanzator este persoana juridica sau persoana care actioneaza in momemntul achizitionarii produselor in cadrul activitatii sale de afaceri sau in cadrul ocupatiei personale. Vanzatorul este compania comerciala Topforsport s.r.o., Bešůvka 810/19, Brno – Žebětín, 641 00, CUI: 29213291, CIF: CZ29213291. Inregistrare: Tribunalul Regional din Brno, Sectiunea C, Nr. 66187, data inregistrarii: 16.04.2010 (in continuare doar “Vanzator”). Magazinele online sunt administrate de Vanzator pe website-urile: Top4Football.ro (in continuare doar “Website”) prin interfata web a magazinului (amintita de acum ca “Interfata”). Acesti Termeni si Conditii sunt parte integranta a Contractului de vanzare-cumparare. Contractul de vanzare-cumparare si Termenii si Conditiile sunt redactate in limba Ceha. Contractul de vanzare-cumparare poate fi incheiat in limba Ceha. Contractul de vanzare-cumparare este guvernat de legea ceha. Dispozitiile de derogare de la Termeni si Conditii pot fi convenite in contractul de vanzare-cumparare. Dispozitiile de derogare din contractul de vanzare-cumparare prevaleaza asupra prevederilor din Termeni si Conditii. Acceptand produsele de la Vanzator sau curierat, Cumparatorul este de acord cu Termenii si Conditiile de mai jos si cu Politica de Reclamatii. Termenii si Conditiile si Politica de Reclamatii pot fi descarcate intr-o forma printabila si sunt valabile pentru inspectie in sediile firmei Topforsport s.r.o.

2. Termeni si Conditii pentru Republica Ceha si utilizatorii finali

Metode de livrare Serviciu de expediere: Metoda de livrare si termenii acesteia sunt specificati in sectiunea “Transport”. Expedierea este aranjata de catre furnizor, pe teritoriul Republicii Cehe. Costul expedierii poate varia in functie de metoda de livrare. Metoda specifica de livrare este selectata de catre client; lista actuala a preturilor se afla in sectiunea “Cos de cumparaturi” sau poate fi solicitata in forma printata la unul dintre sediile firmei. Ridicare personala: Produsele comandate pot fi ridicate personal si gratuit din sediile firmei noastre.

Metode de plata

Ramburs: Clientul achita transportatorului suma intreaga pentru produsele comandate. Plata poate fi achitata cash sau cu cardul. Transfer bancar - factura de avans: Daca alegi transferul bancar, va trebui sa obtii o factura de avans si simbolul variabil, care identifica plata. Te rugam sa transferi suma in contul nostru

  • Plati in CZK: 4200413537/6800 (Sberbank), IBAN:CZ0568000000004200413537, SWIFT: VB0ECZ2X
  • Plati in EURO: 4014083300/7500 (ČSOB), IBAN: SK94 7500 0000 0040 1408 3394, SWIFT: CEKOSKBX
  • Plati in HUF: 1200397000/6800 (Sberbank), IBAN: CZ51 6800 0000 0012 0039 7000
  • Plati in RON: 1200397019/6800 (Sberbank), IBAN: CZ23 6800 0000 0012 0039 7019

Cash la sediul firmei: Acceptam plata cash daca produsele sunt ridicate de client in persoana. Online cu cardul: Aceasta este cea mai usoara metoda. Poti plati rapid si sigur cu orice card de plata standard prin portalul GOPAY. Acceptam urmatoarele carduri de plata: MasterCard, EuroCard, Maestro, VISA si Visa Electron. Termenii si costurile transportului depind de metoda de livrare selectata.

Perioade de livrare

Produsele din stoc iti vor fi trimise in mai putin de 24 ore de la confirmarea telefonica a comenzii prin plata ramburs, in orice loc din Republica Ceha. Produsele care nu sunt disponibile pe stoc sunt expediate in mod normal in 5-10 zile sau in functie de valabilitatea de care dispune furnizorul.

In eventualitatea unei perioade de livrare mai lungi, clientul trebuie informat preventiv.

3. Alte dispozitii

In baza inregistrarii cumparatorului, realizata pe pagina web, cumparatorul poate avea acces la interfata lui de utilizator. Din interfata lui de utilizator, cumparatorul poate comanda de produse (in continuare doar „cont utilizator“). In cazul in care interfata web a magazinului va permite, cumparatorul poate efectua comanda produselor, de asemenea, fara inregistrarea directa din interfata web a magazinului. Cand va inregistrati pe pagina web si la comanda marfii, cumparatorul este obligat sa treaca date corecte si adevarate. Cumparatorul este obigat sa actualizeze orice modificare a datelor introduse in contul de utilizator. Datele introduse de catre cumparator in contul de utilizator si in timpul comenzii produselor sunt considerate corecte de catre vanzator. Accesul in contul de utilizator este securizat prin nume utilizator si parola. Cumparatorul este obligat sa pastreze confidentialitatea cu privire la informatiile necesare pentru accesul in contul lui de utilizator. Cumparatorul nu are dreptul sa permita utlizarea unui cont utilizator tertelor persoane. Vanzatorul poate anula contul de utilizator, mai ales in cazul in care cumparatorul nu isi foloseste contul de utilizator pentru mai mult de 3 ani sau in cazul in care cumparatorul isi incalca obligatiile care ii revin in temeiul contractului de vanzare-cumparare (inclusiv termeni si conditii). Cumparatorul ia la cunostinta, nu trebuie poate sa fie disponibil continuu, si aceasta in special in ceea ce priveste intretinerea necesara hardware si sofware a echipamentelor vanzatorului, eventual intretinerea necesara hardware si sofware a echipamentelor tertelor persoane.

Protectia datelor personale

Protectia datelor cu caracter personal a cumparatorului, care este persoana fizica, este prevazuta de legea nr. 101/2000 MO., privind protectia datelor cu caracter personal, cu modificarile si completarile ulterioare. Datele persoanale ale cumparatorului sunt confidentiale si sunt prelucrate doar in scopul solutionarii comenzii cumparatorului, gestionarea contului de utilizator si in scopul transmiteri informatiilor si comunicatilor comerciale cumparatorului. Cumparatorul este de acord cu stocarea si prelucrarea datelor sale cu caracter personal pe termen nelimitat. Cumparatorul confirma ca datele furnizate sunt corecte si adevarate si le furnizeaza de buna voie. Cumparatorul este obligat, fara amanari nejustificate, sa informeze vanzatorul despre modificarea acestor date. Pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumparatorului, vanzatorul poate desemna o terta persoana in calitate de procesator. Cumparatorul este constient de faptul ca oricand poate renunta la prelucrarea datelor cu caracter personal printr-o notificare scrisa, care va fi transmisa vanzatorului, dar poate refuza acordul de prelucrare in momentul plasarii comenzii sau inregistrarii contului de utilizator cu mentiunea acestui aspect la observatii. Pe perioada acordului, cumparatorul are dreptul sa fie informat cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, sa solicite explicatii vanzatorului, indepartarea unei unei conditii defectuoase inclusiv blocarea, efectuarea corecturilor, completare sau lichidarea datelor cu caracter personal si dreptul de a apela la Institutia pentru protectia datelor cu caracter personal. Cumparatorul poate solicita informatii cu privire la ce date cu caracter personal sunt prelucrare de vanzator. Aceasta informatie va fi furnizata imediat in schimbul unui cost care nu va depasi consturile necesare cu furnizarea unei asemenea informatii. Vanzatorul isi rezerva dreptul sa foloseasca datele de contact ale cumparatorului pentru transmiterea informatiilor importante pentru utilizarea completa a serviciilor si produselor oferite, si aceasta in conformitate cu legea nr. 480/2004 Mo., cu privire la anumite servicii a societatii informationale cu modificarile si completarile ulterioare, cu care cumparatorul este de acord. Fiecare cumparator are dreptul sa interzica transmiterea acestor informatii din partea vanzatorului, si aceasta printr-un raspuns la oricare dintre notificarile transmise. Acceptul poate fi retras prin trimiterea unui dezaprob scris cu preluctarea datelor personale la adresa Topforsport s.r.o., Bešůvka 19, Brno – Žebětín, 641 00.

Prelucrarea cookies

Cookies sunt mici fisiere text plasate in computerul dvs. Sunt stocate de browser la solicitarea unor pagini web individuale, pe care le accesati. Paginile web pot solicita continutul acestor fisiere. Asa pot afla ce site-uri ati vizitat, daca aveti in lucru vreun anumit formular sau daca sunteti logat. Cookies sunt necesari pentru functionarea corecta a celor mai multe site-uri de pe internet. Cumparatorul este de acord cu stocarea asa numitelor cookies in computerul lui. In cazul in care achizitionarea de pe pagina web se poate efectua si obligatiile vanzatorului din contractul de vanzare-cumparare se pot realiza fara sa se ajunga la stocarea asa numitelor cookies pe computerul cumparatorului, cumparatorul isi poate retrage oricand acordul conform frazei precedente.

Comanda online

Dupa ce clientul efectueaza (trimite) comanda, va primi un raspuns automat via e-mail, continand informatii despre primirea cu succes, metoda comunicarii viitoare si specificarea exacta a produselor comandate, incluzand pretul. Comanda este considerata confirmata doar prin confirmare telefonica sau e-mail, de catre un angajat Topforsport s.r.o. Raportul contractual dintre vanzator si cumparator se naste in momentu confirmarii comenzii. Cumparatorul este de acord cu folosirea diferitelor mijloace de comunicare la incheierea contractului de vanzare-cumparare. Costurile aparute la Cumparator si legate de utilizarea mijloacelor de comunicare la distanta pentru incheierea Contractului de Cumparare (costuri ale conectarii la Internet, facturi telefonice) vor fi suportate de catre Cumparator, aceste costuri nu difera de costurile standard. Orice si toate prezentarile produselor pe Interfata sunt doar cu scopul de a informa si Vanzatorul nu este obligat sa concluda Contractul de Cumparare pentru asemenea produse. Prevederea din art. 1732 alin.2 Cod Civil nu se aplica. Interfata ofera informatii despre produse, incluzand preturile articolelor individuale. Preturile afisate includ deja TVA si alte taxe asociate. Interfata ofera de asemenea informatii despre ambalare si livrarea produselor. Informatia referitoare la costul de ambalare si transport a produselor specificate in Interfata, se aplica doar in cazul in care produsele sunt transportate pe teritoriul Republicii Cehe. Pentru a comanda produsele, Cumparatorul completeaza formularul de comanda din Interfata. Formularul de comanda contine in particular informatii despre: produsele comandate (Cumparatorul adauga produsele in cosul electronic de cumparaturi din Interfata), metoda de plata a costului total al comenzii, metoda de livrare dorita si informatii despre costurile legate de transportul comenzii (amintit de acum ca “Comanda”).

Inainte de expedierea Comenzii, Cumparatorul poate verifica si modifica informatia introdusa in Comanda, astfel incat sa poata corecta orice greseala produsa in timpul completarii formularului de Comanda. Preturile produselor sunt valide in momentul in care Comanda este efectuata, exceptand anularea efectuata de Vanzator sub dispozitiile Regulilor de Anulare (vezi Regulile de Anulare).

Cumparatorul poate de asemenea plasa Comanda prin e-mail, telefonic, in persoana sau intr-o alta maniera potrivita, in functie de conditiile specificate in Interface. Vanzatorul este intodeauna indreptatit, in functie de caracterul comenzii (cantitatea comenzii, cuantumul pretului de achizitie, eventualele cheltuieli cu transportul) sa-i solicite cumparatorului o confirmare suplimentara a comenzii (telefonic sau prin e-mail). Vanzatorul are dreptul, in special in cazul in care, nu se ajunge la o confirmare suplimentara a comenzii, sa solicite achitarea pretului de cumparare inainte de expedierea produselor. Prevederile art. 2119 alin. 1 Codul Civil nu se aplica.

Selectia modelului de incaltaminte

Inainte sa alegi un model, te rugam sa iei in considerare caracteristicile pe care le doresti la modelul selectat, scopul si conditiile de utilizare (ex: tipul de sport, tipul suprafetei, etc.). Fiecare tip de incaltaminte este creat pentru un mod anume de folosire, iar caracteristicile lui sunt adaptate ca atare. Prin alegerea potrivita a talpii exterioare, vei asigura o viata mai lunga pantofilor tai. Abrevieri care indica modele de incaltaminte:

  • SG (Teren Moale) = suprafata naturala moale si foarte moale
  • FG (Teren Dur) = suprafata naturala uscata
  • HG (Teren Aspru) = suprafata foarte uscata sau campuri de zgura
  • AG (Teren Artificial) = creat cu caracteristici speciale pentru suprafete artificiale. O talpa optima pentru un teren artificial modern
  • TF (Gazon) = teren dur, iarba artificiala; pantofii sunt conceputi pentru a rezista la presiunea laterala cauzata de jocul pe teren artificial
  • IN (Interior) = Activitati interioare pe suprafete netede lacuite (parchet finisat cu lac)
  • HG J. (Teren Aspru Junior) = toate suprafetele naturale si suprafetele aspre, dure (pentru incaltamintea pentru copii)

Marimea si forma corecta a incaltamintei

In alegerea incaltamintei sportive, trebuie sa te asiguri ca marimea selectata corespunde exact cu marimea de care ai nevoie. Alege cu grija tipul incaltamintei in conformitate cu forma si marimea piciorului tau, inaltimea boltei, inaltimea si forma osului calcaiului. Este extrem de recomandat sa incerci incaltamintea sportiva cu foarte mare atentie. Piciorul trebuie fixat ferm pentru a preveni miscari ale piciorului in interiorul pantofului ce pot provoca daune osului calcaiului. Din nefericire, un model, tip sau marime aleasa gresit nu pot fi motive de reclamatii ulterioare! Valabilitatea preturilor, conditiile de plata Preturile produselor sunt actualizate zilnic, pretul fiecarui articol poate fi verificat, fiind valid din momentul plasarii Comenzii. Cumparatorul va trebui sa achite Vanzatorului pretul ambalarii si livrarii produselor in suma stipulata, impreuna cu pretul achizitiei. In cazul in care nu este mentionat altfel, pretul total al achizitiei implica de asemenea si costul livrarii produselor. Prin emiterea voucherelor de reducere se calculeaza reducerea procentuala, si aceasta si in cazul produselor reduse, doar din pretul de vanzare cu amantului inainte de reducere. Daca este vorba de plata cash sau ramburs cash, pretul achizitiei este achitat odata cu acceptarea produselor. Daca este vorba despre transfer de bani, pretul de achizitie este scadent in termen de 7 zile de la incheierea contractului de vanzare-cumparare. Daca pretul de achizitie a produselor este prin transfer bancar, Cumparatorul este obligat sa mentioneze simbolul variabil al platii. In acest caz, obligatia cumparatorului de achitare a pretului de achizitie este indeplinita in momentul creditarii acestei sume in contul vanzatorului. Eventuale reduceri de pret, oferite de vanzator cumparatorului, nu pot fi combinate intre ele.

Plati in avans

Anumite tipuri de produse, care pot fi doar comandate, pot solicita un depozit nerambursabil in avans inaintea achizitionarii, in cantitate standard de 100% din pretul achizitiei. Vei fi informat de personalul companiei cu privire la detaliile de plasare a Comenzii.

Document fiscal si certificatul de garantie

Documentul fiscal este mereu parte a coletului sau vanzarii personale. Certificatul de garantie se elibereaza in conformitate cu termenii importatorului oficial. In cazul in care coleul contine doar documentul fiscal, acest document serveste si in loc de certificat de garantie.

Alte dispozitii

Cumparatorul dobandeste dreptul de proprietate asupra produselor in momentul achitarii pretului de achizitie. Prin aceasta Cumparatorul preia pericolele schimbarii circumstantelor in sensul art 1765 alin. 2 Cod civil. Vanzatorul in raport cu Cumparatorul nu este legat de nici un fel de cod de conduita in sensul prevederilor art. 1826 alin. 1 lit. e) Cod civil.

Solutionarea amiabila a litigilor

Pentru solutionarea amiabila a litigilor din contractul de vanzare-cumparare este competenta Inspectia Comerciala Ceha, sediu Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, web: http://www.coi.cz.

4. Termeni de Garantie si Politica Reclamatiilor pentru Republica Ceha si utilizatorii finali

Toate aspectele care nu sunt reglementate aici, sunt reglementate de Codul Civil si Legea privind protectia consumatorilor, astfel cum a fost modificata. In cazul in care produsele sunt achizitionate in cadrul firmei, reclamatiile vor fi reglementate de dispozitiile aplicabile in Codul Civil, cu modificarile si completarile ulterioare.

Preluarea coletului

In cazul in care metoda de transport este convenita in conformitate cu o cerere speciala a Cumparatorului, Cumparatorul trebuie sa suporte riscul si costuri aditionale posibile legate de asemenea metode de transport. In cazul in care Vanzatorul este obligat sa livreze produse sub Contractul de Cumparare in locul determinat de Cumparator in Comanda, Cumparatorul este obligat sa accepte produsele la livrare. In cazul in care produsele trebuiesc livrate in mod repetat sau intr-o alta metoda decat cea specificata in Comanda din motive stabilite de Cumparator, Cumparatorul va decide costul livrarii repetate a produselor si costurile metodei de livrare diferite. La preluarea coletului, Cumparatorul este obligat sa verifice integritatea ambalajului si in cazul oricaror defecte trebuie sa informeze transportatorul. In cazul oricarei deteriorari care ar indica o patrundere neautorizata in colet, cumparatorul nu trebuie sa preia coletul. Cumparatorului i se recomanda sa nu preaia coetul daca este avariat si sa contacteze departamentul nostru de reclamatii. In cazul in care incarcatura deteriorata este preluata, reclamatia trebuie solutionata in cooperare cu transportatorul. Dupa acceptarea produselor, Cumparatorul trebuie sa verifice produsele fara intarziere si sa raporteze prompt eventualele defecte, in scris pe adresa de e-mail: reklamace@t4s.cz (cea mai rapida cale) sau prin e-mail catre adresa sediului firmei. Metoda descrierii defectului si orice alte informatii necesare sunt specificate in Articolul “Solutionarea reclamatiilor” pe site-ul nostru.

Prima utilizare a produselor

Cumparatorului i se recomanda citirea cu atentie a instructiunilor de utilizare si familiarizarea adecvata cu caracteristicile produselor, inaintea primei utilizari. Daca produsele sunt folosite contrar instructiunilor de utilizare, defectul in consecinta nu va fi recunoscut ca defect de garantie. Instructiunile de utilizare fac parte din Termeni si Conditii si versiunea lor mai larga este cuprinsa in Anexa Nr.1, Instructiunile obligatorii pentru folosirea si intretinerea incaltamintei si Instructiuni speciale pentru intretinerea materialului de suprafata. Daca doresti sa obtii instructiunile in forma printata, te rugam sa mentionezi lucrul acesta in nota Comenzii.0

Intretinerea corespunzatoare a incaltamintei pentru prelungirea vietii acesteia

Incaltamintea sport nu trebuie spalata in masina de spalat! Pielea si materialele artificiale pot fi deteriorate, iar aderenta, structura si proprietatile lor pot fi modificate de spalarea in masina de spalat.

Modelele cu partea superioara din piele artificiala pot fi curatate cu o perie moale (vechile periute de dinti sunt perfecte), chiar si fara apa, curatare uscata.

Pantofii sunt usor de curatat. Procedeaza in felul urmator: foloseste apa calda, o perie, sapun (nu folosi detergent sau balsam); indeparteaza murdaria cu grija.

Incaltamintea sport nu trebuie uscata niciodata pe calorifer sau expusa la temperatura mare (ex: uscator de par), nici pozitionata langa o sursa de caldura sau uscata in soare, etc. Suprafata trebuie sa se usuce usor - din interior, altfel poate crapa si se poate intari. Pielea, pielea sintetica, materialele textile tehnice si adezivul se pot deteriora prin expunerea la caldura! Durabilitatea incaltamintei poate sa scada de asemenea.

Uscarea de calitate previne dezvoltarea bacteriilor si a ciupercilor, care pot cauza mirosuri neplacute si boli fungice.

Transpiratia contine aciduri ce pot deteriora incaltamintea in timp, de aceea sunt recomandate sosetele de calitate!

Pentru a preveni mirosul, pulverizeaza interiorul pantofilor cu bicarbonat de sodiu sau foloseste un agent profesional de ingrijire a piciorului.

Uscarea incaltamintei: introdu ziare in interiorul incaltamintei si las-o sa se usuce la temperatura camerei.

Pentru a minimaliza modificarea formei pantofului, foloseste calapoade.

Nu asambla pantofii pana toate partile sunt uscate (inclusiv sireturile).

Foloseste incaltamintea doar pentru tipul de sport pentru care a fost conceputa.

Poarta pantofii bine legati, pentru a preveni miscarea piciorului in interiorul pantofului si pentru a preveni deteriorarea ulterioara a partii calcaiului. Leaga sireturile pana la ultima gaura pentru a evita deteriorarea materialului sau a benzilor metalice.

Poarta mereu pantofii perfect uscati; purtarea repetata a pantofilor umezi scade semnificativ durata vietii incaltamintei!

Incaltamintea trebuie sa fie complet uscata dupa folosirea ei pe o suprafata umeda. Nu intro incaltamintea umeda in pungi de plastic.

La incaltarea si descaltarea pantofilor, dezleaga sireturile. Foloseste un suport de pantofi atunci cand te incalti. Pasind pe partea calcaiului si deformand-o, durabilitatea pantofului va scadea si va limita abilitatea lui de a-ti proteja calcaiul si glezna.

INSTRUCTIUNI SPECIALE PENTRU INTRETINEREA MATERIALULUI EXTERIOR

PIELE: Pentru cele mai bune rezultate, pantofii din piele trebuie curatati, intretinuti si crema si lustruiti inainte de prima utilizare. Foloseste un produs special de curatare a pielii sau o cantitate mica de sapun de calitate pentru a curata pantofii din piele. Aplic un agent profesional de curatare dupa uscare. Urmeaza mereu instructiunile producatorului. Aplica o crema de pantofi de culoare neutra sau cu o nuanta mai deschisa decat culoarea pantofilor. Nu aplica niciodata crema pe pantofii uzi! La final aplica un spray impregnant, in special atunci cand incaltamintea va fi expusa la transpiratie extrema, noroi sau grasime.

PIELE INTOARSA: Incaltamintea confectionata din piele de caprioara sau nabuc este de obicei predispusa la murdarie din cauza fibrelor sale. Inainte de prima utilizare, aplica un spray de impregnare calitativ, cu baza de silicon, pentru piele naturala sau piele intoarsa si repeta procesul de fiecare data cand apa inceteaza sa se condenseze in picaturi la suprafata pantofului. Curata incaltamintea regulat cu un agent de curatare pe baza de solvent. Nu purta pantofii de piele intoarsa pe vreme ploioasa sau in conditii de umiditate.

PLASA: Incaltamintea din plasa este mult maii rezistenta murdariei daca este tratata cu un spray impregnant de silicon inainte de prima utilizare.

Drepturile de raspundere pentru defecte, conditiile de afirmare a acestor drepturi

Drepturile si obligatiile partilor in ceea ce priveste indeplinirea defectuasa sunt guvernate de reglementarile legale general obligatorii (in special dispozitiile art. 1914 la 1925, art. 2099-2117 si art. 2161-2174 din Codul civil). Vanzatorul este raspunzator fata de Cumparator ca produsele sa fie lipsite de defecte la preluarea lor. Vanzatorul garanteaza Cumparatorului in special ca la momentul preluarii produselor de catre Cumparator:

produsele au proprietatile prevazute intre parti; daca o astfel de prevedere lipseste , produsele au proprietatile descrise de Vanzator sau de producator sau cele pe care Cumparatorul le asteapta cu privire la natura produselor si pe baza reclamelor Vanzatorului sau producatorului;

produsele sunt potrivite pentru scopurile declarate de catre Vanzator sau pentru scopurile in care astfel de produse sunt in mod normal folosite;

calitatea si designul produselor este conform modelului sau proba previzualizata, in cazul in care calitatea sau designul au fost determinate in conformitate cu un model deja stipulat;

cantitatea, marimea sau greutatea produselor este cea corecta;

produsele se supun cerintelor si reglementarilor legale.

Prevederile specificate in paragraful de mai sus nu se aplica la un produsele defecte cu un pret redus din cauza acestui defect, la incaltamintea uzata din cauza utilizarii, in cazul produselor folosite la un defect care corespunde gradului de uzura sau rupere in momentul acceptarii de catre Cumparator sau in cazul in care rezulta din natura produselor.

Dreptul de raspundere pentru defecte nu se aplica defectelor rezultate in urma utilizarii contradictorii cu instructiunile de utilizare, defecte rezultate de deteriorari mecanice sau dezastre naturale (apa, nisip, foc, etc.).

Vanzatorul nu este raspunzator de deteriorarea cauzata de o functie sau o defectare a produsului.

Momentul plasarii unei reclamatii este momentul in care Vanzatorul primeste de la Cumparator produsele in cauza.

Cumparatorului i se atribuie dreptul de a inregistra o reclamatie pentru defectele produselor in termen de 24 luni de la primirea produselor; aceasta perioada poate fi prelungita printr-o declaratie in certificatul de garantie. Daca perioada de garantie este prelungita, Vanzatorul trebuie sa determine termenii si scopul prelungirii garantiei in certificatul de garantie. In cazul in care un certificat de garantie nu exista, documentul fiscal (factura) va servi aceluiasi scop. Data vanzarii este specificata in bonul fiscal sau, dupa caz, pe certificatul de garantie.

Solutionarea reclamatiilor

Cumparatorul este sfatuit sa procedeze in felul urmator in cazul unei reclamatii cu privire la produsele achizitionate de pe Topforsport s.r.o.:

- Este recomandata trimiterea unui e-mail cu numele produsului si descrierea detaliata a motivului reclamatiei pe adresa info@top4football.ro. Clientul va fi apoi informat cu privire la pasii urmatori.

- Produsele in cauza pot fi livrate in persoana la sediul societatii Topforsport s.r.o

- Produsele pot fi transmise printr-un colet la adresa societatii Topforsport s.r.o

- Este necesara livrarea tuturor componentelor ce apartin defectului sustinut, impreuna cu produsele, asigurand o descriere exacta a defectului sau, in functie de caz, evidenta defectului prezent, datele de contact (nr. telefon, adresa e-mail), specificarea drepturilor afirmate in functie de reclamatie, bon fiscal (copie) si certificatul de garantie.

- Coletul cu produsele respective trebuie livrat intr-un ambalaj sigur ca un colet asigurat (nu prin plata ramburs).

Recomandarile de mai sus nu trebuie sa afecteze optiunile si drepturile consumatorului din Codul Civil si Legea privind Protectia Consumatorilor, asa cum au fost modificate, iar scopul lor este solutionarea reclamatiei cat mai curand posibil.

Vanzatorul trebuie sa elibereze o confirmare scrisa (raportul reclamatiilor), care sa contina data afirmarii dreptului de raspundere pentru defect, confirmarea reparatiei si durata acesteia, impreuna cu metoda rezolvarii reclamatiei, in functie de caz.

Reclamatiile trebuie solutionate si defectele remediate fara intarzieri nejustificate si nu mai tarziu de 30 zile de la data reclamatiei, doar in cazul in care Vanzatorul si Cumparatorul consimt pentru o perioada mai lunga. Dupa expirarea acestei perioade, Cumparatorul are dreptul sa solicite o reducere corespunzatoare din pretul de achizitie sau sa se retraga din Contractul de Cumparare.

Respingerea reclamatiilor

  • O schimbare a produselor rezultata din purtarea si uzarea zilnica, utilizarea incorecta sau interventii neautorizate nu va fi considerata defect. Utilizarea incorecta este considerata, in particular, utilizarea modelului de incaltaminte conceput pentru anumite suprafete in conflict cu utilizarea specificata.
  • a) utilizarea pantofilor de futsal pentru floorall constituie un motiv pentru respingerea reclamatiei; pantofii de floorball sunt mai bine protejati in talpa exterioara si in partea din fata a piciorului, prevenind uzura.
  • b) daca pantofii de interior sunt folositi pe suprafete dure cum ar fi betonul, asfaltul sau betonul vopsit cu un cauciuc special, atunci acest lucru contrazice scopul pantofilor. Astfel de suprafete sunt complet nepotrivite pentru pantofii de interior!
  • c) utilizarea pantofilor etichetati ca SG, FG, HG sau IN (vezi Selectia modelelor de incaltaminte) pe gazon artificial este de asemenea un motiv de respingere a reclamatiei. Pentru gazon artificial, foloseste modelul de pantofi AG.
  • Incaltaminte deteriorata ca rezultat al unor anomalii fizice (deformarea Haglund, lovitura defecta, etc.) nu poate fi subiectul unei reclamatii.
  • Daca defectul nu a fost precizat dupa prima analizare sau daca produsul deteriorat continua a fi utilizat, reclamatia va trebui respinsa.
  • Deteriorarea mecanica, ce consta in razuirea materialului exterior ex. ca rezultat al frecarii unui pantof de celalalt sau calcarea pantofului de catre un alt jucator in timpul meciului, nu poate fi recunoscuta ca o reclamatie justificata.
  • O gama speciala de ghete de fotbal create din piele naturala: pot aparea mici crapaturi intre talpa exterioara si materialul superior. Aceasta este o uzura standard care nu impiedica utilizarea normala a pantofului.
  • Daca incaltamintea dintr-un material sintetic este uscata intr-un mod incorect (vezi Intretinerea corecta a incaltamintei), suprafata exterioara se poate decoji/sterge.
  • Materialul superior rezista de doua ori mai mult decat cel intermediar; dupa ce captuseala se uzeaza, pantoful trebuie inlocuit. Daca incaltamintea este folosita frecvent pentru activitati sportive solicitante, in special pentru alergat, asemenea situatie se poate intampla o data la 3-4 luni.

Astfel, reclamatiile pot fi sustinute doar prin respectarea defectelor cauzate de o defectiune a materialului sau de o fabricatie incorecta.

Costul reclamatiilor

In cazul unei reclamatii nejustificate si astfel respinse, Cumparatorul accepta efectuarea platii catre Vanzator a costurilor prelungite ale Vanzatorului, asociate cu procedura reclamatiilor dincolo de metoda normala de solutionae a reclamatiei (in special costul opiniei expertului, costul reprezentatiei legale, etc.). Drepturile Cumparatorului de a stabili costurile legate de procedura de reclamatie realizata cu succes sunt reglementate de dispozitiile aplicabile ale Codului Civil.

5. Anularea comenzii

Anularea unei Comenzi de catre Cumparator

Cumparatorul poate anula Comanda telefonic (0356 630 007) sau prin e-mail info@top4football.ro pana in punctul in care personalul nostru stabileste transportul cu Cumparatorul. Te rugam mentioneaza numarul Comenzii intr-o cerere de anulare scrisa. Numarul Comenzii este stabilit printr-un raspuns automat, pe care il vei primi pe adresa ta de e-mail dupa ce vei plasa Comanda cu succes.

Anularea unei Comenzi de catre Vanzator

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula Comanda total sau partial in urmatoarele cazuri:

Produsele nu mai sunt fabricate sau livrate sau furnizorul a modificat semnificativ pretul si, de asemenea, in eventualitatea unei erori aparente la pretul produselor (pretul difera in mod evident fata de pretul normal al unui astfel de produs). O eroare aparenta in pretul unui bun este de ex. un pret mai mic cu 70% decat pretul normal al unui astfel de tip de produs. Daca se iveste o asemenea situatie, Vanzatorul trebuie sa informeze Cumparatorul prompt pentru a cadea de acord cu actiunile viitoare.

Vanzatorul are dreptul de a nu confirma Comanda sau de a se retrage din Comanda (vezi Retragerea din Contractul de Cumparare incheiat prin mijloace de comunicare la distanta).

6. Retragerea din Contractul de Cumparare incheiat prin mijloace de comunicare la distanta

In concordanta cu legislatia in vigoare, Cumparatorul are dreptul de a se retrage din Contractul de Cumparare fara a oferi un motiv, in termen de 14 zile de la receptionarea produselor. Acesta este obligat sa trimita o notificare de retragere catre Vanzator in acea perioada. Cumparatorul va trebui apoi sa restituie produsele Vanzatorului fara intarzieri nejustificate, totusi, restituirea trebuie facuta nu mai tarziu de 14 zile de la retragerea din Contractul de Cumparare.

Vanzatorul va restitui banii Cumparatorului in timp de 14 zile de la retragerea Cumparatorului din Contractul de Cumparare, totusi, cel mai devreme de la primirea produselor returnate catre Vanzator sau daca Cumparatorul dovedeste ca produsele returnate au fost trimise catre Vanzator.

Pe langa restituirea pretului de achizitie, Cumparatorul are dreptul de a i se restitui costurile legate de transportul produselor, insa la costul maxim a celei mai ieftine modalitati de transport oferite de Vanzator. Costurile asociate returnarii produselor vor fi suportate de catre Cumparator.

Pentru retragerea din Contractul de Cumparare, Cumparatorul trebuie sa foloseasca modelul pus la dispozitie de Vanzator, care constituie o anexa la Termeni si Conditii. Recomandam retragerea in asa maniera incat Cumparatorul trimite notificarea pe adresa de e-mail a Vanzatorului: info@top4football.ro sau catre adresa sediului firmei Vanzatorului

Cumparatorii trebuie sa mentioneze in notificarea retragerii Numarul Comenzii, simbolul variabil si data achizitiei si sa ataseze bonul fiscal.

Cumparatorul recunoaste ca, conform art. 1837 din Codul Civil, nu poate, printre altele, sa se retraga din Contractul de Cumparare incheiat pentru produsele adaptate preferintelor Cumparatorului sau pentru acesta, din Contractul de Cumparare pentru furnizarea produselor supuse unei deteriorari rapide, cat si pentru produsele care au fost amestecate cu alte produse dupa livrare, din Contractul de Cumparare pentru furnizarea produselor sigilate, ale caror sigilii au fost inlaturate de catre consumator, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena si din Contractul de Cumparare pentru furnizarea inregistrarilor audio sau video sau a programelor pentru calculator daca ambalajul original a suferit modificari.

Retragerea din Contractul de Cumparare poate fi refuzata daca produsele au fost achizitionate de catre un antreprenor sau persoana juridica. In acest caz se aplica dispozitiile relevante ale Codului Civil.

Cumparatorul recunoaste ca, in cazul in care produsele returnate au fost avariate, utilizate sau chiar partial consumate, dreptul la compensatie pentru prejudiciile suportate se va transfera de la Vanzator la Cumparator. Cererea de despagubire poate fi stabilita unilateral de catre Vanzator, contrar cererii Cumparatorului pentru restituirea pretului de achizitie.

In cazul in care Cumparatorului i se ofera un cadou impreuna cu produsele si Cumparatorul retrage Contractul de Cumparare, Cumparatorul trebuie sa returneze Vanzatorului cadoul impreuna cu celelalte produse. Valoarea eventualului cadou oferit si nereturnat, vanzatorul are dreptul sa retina contravaloarea acestuia din pretul de achizitie datorat cumparatorului.

7. Dispozitii finale

Nulitatea unei prevederi din prezentul Contract sau din oricare acord contractual intre parti, nu afecteaza valabilitatea si eficacitatea dispozitiilor ramase.

Contractul de vanzare-cumparare inclusiv termenii si conditii este arhivata in forma electronica si nu este este accesibila.

Anexa la termeni si conditii este formlarul tip pentru renuntare la contractul de vanzare-cumparare.

Acesti Termeni si Conditii, inclusiv Regulamentul de Reclamatii intra in vigoare in data de 01.06.2017. Modificarile aduse Regulamentului de Reclamatii si Termenilor si Conditiilor sunt rezervate.

Linkuri de descarcare