Returnarea si reclamarea produselor

In rezumatul comenzilor tale apasa pe returnare si completeaza numarul de cont sau scrie numarul de cont (IBAN-ul) in documentul primit in colet. Te rugam trimite produsele impreuna cu documentul si numarul comenzii la adresa de returnare. Iti vom confirma primirea returului prin e-mail. Avem la dispozitie 14 zile pentru restituirea banilor, insa incercam mereu sa ii restituim cat de repede putem.

Adresa de returnare:

Coletăria.ro - ID 99389678
Str. Mihai Eminescu nr. 38, corp A 030167 Bucuresti

Schimburi

Cea mai usoara si rapida metoda este sa returnezi produsele si sa plasezi o comanda noua. Plasand o comanda noua, produsul va fi rezervat pentru tine si il vei primi mai repede. Ai la dispozitie 30 de zile pentru returnarea produselor.

Sfatul nostru: Cand returnezi produsele, nu distruge sau avaria cutia si nu lipi nimic pe ea. Nu dezlipi etichetele. Daca produsele nu sunt returnate in cutia sau ambalajul original, sau in cazul in care cutia sau ambalajul este avariat, avem dreptul de a-ti solicita acoperirea costurilor legate de schimbarea cutiei/ambalajului original al produsului.

Reclamatii

In rezumatul comenzilor tale poti deschide direct o reclamatie. De-asemenea poti completa formularul nostru si apoi trimite produsele impreuna cu o copie a facturii sau numarul comenzii la adresa de returnare. Vom avea la dispozitie 15 zile pentru procesarea si rezolvarea reclamatiei, insa vom incerca sa o solutionam cat mai repede.

Sfatul nostru: Daca produsele sunt defecte, nu le folosi, ci trimite-le inapoi imediat! 

Pentru mai multe detalii despre reclamatii, retur si schimburi, te rugam verifica Termenii si Conditiile noastre.